Utlåtande från Vårdcentralen

Så har jag varit på Vårdcentralen idag för att på något vis komma underfund med vad problemet i mitt högreben är. Efter att ha berättat om hur jag kände det och vad mitt problem var sökte läkaren på internet efter "benhinneinflammation" och läste om detta. Därefter drog han en slutsats att det jag känner av formodligen är en benhinneinflammation. För att behandla detta ska jag nu vila från löpning i två veckor (får träna någon alternativ träning) och samtidigt käka inflammationshämmande medicin.

Det betyder för mitt projektarbete att det tyvärr inte blir någon fler löprunda innan mitt stoppdatum för träningen. Jag får räkna den senaste milen som min slutmil och ta med denna skada när jag sedan analyserar min träningsperiod och resultat.

Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0