Back on track.

Nu är det dags att köra igång igen efter jul då det inte blivit mycket till träning. Problemet med höger insida ben kvarstår och verkar inte riktigt vilja ge med sig. Det betyder också att löpa inte är en suverän idé. Men det förhoppning om att det ska gå till sig satsar jag på andra former av konditions och styrketräning. Allting ger ju något så det är ingen anledning att inte träna bara för att jag inte kan träna det jag helst vill göra.

Därför har jag hitills hunnit med ett styrkepass (Body Pump), ett konditionspass(Spinning 40) och även testat styrke/konditionsträningen Bodyvive. Den sistnämnda träningsformen var inte något som jag kände passade mig men att pröva nya saker har ingen dött, så varför inte testa lite nytt emellanåt?

Imorgon verkar bli en vilodag medan resten av veckan bjuder på både spinning, afropower och zumba. Dessa dansinspirerade pass är något som skrämmer mig ur vettet men jag har ändå tänkt piska mig till att öva och förhoppningsvis bli bättre på att koordinera armar och ben, om det så ska ta flera månader. Ja, kanske till och med år?

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0