26 maj, torsdag

Goddagens!

I eftermiddag tog jag mig ut på en löptur för andra gången på två veckor. Det gäller att ta det superförsiktigt nu när jag har haft så mycket problem med benhinnorna under det senaste halvåret. Jag ska inte ljuga och säga att det känns bra till 100% nu heller, men mycket bättre än tidigare så jag tänker fortsätta vänja in mina ben vid belastningen så långt det går.



Summan av kardemumman blev 3,2 km i Gammliaspåret med kvällssolen i ansiktet. Faktiskt en härlig runda även om det känns att jag tappat mycket av mina "löparmuskler" sen i höstas. Tur att jag vet sen tidigare att det inte tar vidare lång tid för musklerna att anpassa sig och bli starkare. Ser fram emot att känna samma lätta känsla som tidigare, när det kändes som om man kunde fortsätta i alla evighet.

Nu är det dock dags för vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0